
Общи условия за ползване на услугите на Auto Manager
Настоящите Общи условия уреждат отношенията между Auto Manager („Изпълнител“) и клиента („Възложител“) при заявяване на услуги чрез платформата.
1. Предмет на услугата
Auto Manager организира:
• приемане на автомобил от адрес на територията на гр. София, посочен от клиента;
• транспортиране до сервиз или друго място за извършване на заявените автоуслуги (ремонт, смяна на гуми/масло, измиване, технически преглед, зареждане на климатик и др.);
• връщане на автомобила на клиента на уговорен адрес.
2. Ограничения на отговорността
• Auto Manager не извършва самите автоуслуги, а само посредничи чрез извозване на автомобила.
• Отговорността за качеството, гаранциите и рекламациите е изцяло на съответния автосервиз.
• При желание Auto Manager може да предложи допълнителна услуга „гаранция за извършени автоуслуги“, ако това е уговорено писмено.
3. Приемане и предаване на автомобила
• При всяко предаване и връщане на автомобила се подписва приемо-предавателен протокол по образец.
• Без подписан протокол Auto Manager не дължи предоставяне на услугата, но клиентът заплаща пълната цена за заявеното извозване.
• Връщането на автомобила става лично на клиента или на друго лице, предварително упълномощено писмено.
4. Уточняване на услуги и цени
• Ако е необходима услуга с нефикисирана цена или възникне допълнителен ремонт, сервизът изпраща оферта чрез Auto Manager.
• Клиентът потвърждава или отказва офертата. Потвърждението (вкл. по телефон или имейл) поражда задължение за плащане.
• Отказ от допълнителна оферта не освобождава клиента от плащане на вече заявени услуги или транспорт.
5. Задължения на клиента
• Да присъства на уговорените дата и час за предаване/получаване на автомобила.
• Да осигури достатъчно гориво за транспорта. При липса Auto Manager може да зареди за сметка на клиента.
• Да посочи точен адрес за вземане и връщане. Посещение на грешен адрес се таксува като отделна услуга.
6. Плащане
• Всички дължими суми за транспорт, автоуслуги, части и консумативи се заплащат преди връщане на автомобила.
• При отказ за плащане Auto Manager има право да задържи автомобила до пълно издължаване, както и да начисли допълнителни разходи за съхранение и повторно извозване.
7. Срокове и забавяния
• Срокът за връщане на автомобила зависи от сервиза, извършващ услугата. Auto Manager не носи отговорност за забавяния по вина на сервиза.
• При забавяне, за което отговаря Auto Manager, може да бъде предложена отстъпка или друга форма на компенсация.
8. Право на собственост
Собствеността върху вложените части, консумативи и аксесоари преминава върху клиента след пълното им заплащане.
9. Отговорност
Auto Manager не носи отговорност за качеството на автоуслугите и вложените материали. Всички гаранции и рекламации се уреждат със съответния сервиз.