top of page

Общи условия за ползване на услугите на Auto Manager

Настоящите Общи условия уреждат отношенията между Auto Manager („Изпълнител“) и клиента („Възложител“) при заявяване на услуги чрез платформата.


 

1. Предмет на услугата

Auto Manager организира:
    •    приемане на автомобил от адрес на територията на гр. София, посочен от клиента;
    •    транспортиране до сервиз или друго място за извършване на заявените автоуслуги (ремонт, смяна на гуми/масло, измиване, технически преглед, зареждане на климатик и др.);
    •    връщане на автомобила на клиента на уговорен адрес.

 

2. 
Ограничения на отговорността

    •    Auto Manager не извършва самите автоуслуги, а само посредничи чрез извозване на автомобила.
    •    Отговорността за качеството, гаранциите и рекламациите е изцяло на съответния автосервиз.
    •    При желание Auto Manager може да предложи допълнителна услуга „гаранция за извършени автоуслуги“, ако това е уговорено писмено.

 

3.
 Приемане и предаване на автомобила

 

    •    При всяко предаване и връщане на автомобила се подписва приемо-предавателен протокол по образец.
    •    Без подписан протокол Auto Manager не дължи предоставяне на услугата, но клиентът заплаща пълната цена за заявеното извозване.
    •    Връщането на автомобила става лично на клиента или на друго лице, предварително упълномощено писмено.


 

4. Уточняване на услуги и цени

 

    •    Ако е необходима услуга с нефикисирана цена или възникне допълнителен ремонт, сервизът изпраща оферта чрез Auto Manager.
    •    Клиентът потвърждава или отказва офертата. Потвърждението (вкл. по телефон или имейл) поражда задължение за плащане.
    •    Отказ от допълнителна оферта не освобождава клиента от плащане на вече заявени услуги или транспорт.


 

5. Задължения на клиента

 

    •    Да присъства на уговорените дата и час за предаване/получаване на автомобила.
    •    Да осигури достатъчно гориво за транспорта. При липса Auto Manager може да зареди за сметка на клиента.
    •    Да посочи точен адрес за вземане и връщане. Посещение на грешен адрес се таксува като отделна услуга.


 

6. Плащане

 

    •    Всички дължими суми за транспорт, автоуслуги, части и консумативи се заплащат преди връщане на автомобила.
    •    При отказ за плащане Auto Manager има право да задържи автомобила до пълно издължаване, както и да начисли допълнителни разходи за съхранение и повторно извозване.


 

7. Срокове и забавяния

 

    •    Срокът за връщане на автомобила зависи от сервиза, извършващ услугата. Auto Manager не носи отговорност за забавяния по вина на сервиза.
    •    При забавяне, за което отговаря Auto Manager, може да бъде предложена отстъпка или друга форма на компенсация.


 

8. Право на собственост


Собствеността върху вложените части, консумативи и аксесоари преминава върху клиента след пълното им заплащане.


 

9. Отговорност


Auto Manager не носи отговорност за качеството на автоуслугите и вложените материали. Всички гаранции и рекламации се уреждат със съответния сервиз.

bottom of page